sobota, 11 stycznia 2014

Pasta jajeczna z awokado

Ostatnio mam wyjątkowo często smak na awokado. Troszkę przejadło mi się w sałatce z pomidorami, więc zaczęłam szukać nowych połączeń. Dzisiaj testowałam pastę jajeczną, którą uwielbiam. Dodanie awokado wzbogaciło ją o smak i wartości odżywcze. Na pewno zagości w moim menu na dłużej. Jest świetną alternatywą dla dipów - można spokojnie podawać wieczorem jako dodatek do krakersów. 




Składniki:

2 jajka ugotowane na twardo
1 dojrzałe awokado
garść posiekanej pietruszki
2 łyżeczki majonezu
1 łyżeczka soku z cytryny
1 łyżeczka oleju z dodatkiem czosnku i bazylii (można zastąpić zwykłą oliwą i 1 ząbkiem czosnku)



Jajka z awokado rozgnieść widelcem. Wymieszać z pietruszką, sokiem z cytryny, solą i pieprzem. Na końcu dodać majonez (nie za dużo, żeby pasta nie była zbyt rzadka). 

Najlepszy z ciemnym pieczywem i dodatkiem świeżych kiełków (szczególnie z rzeżuchą).

1 komentarz:

  1. Ja uwielbiam pastę jajeczną, jednak z awokado jeszcze nie próbowałam. Brzmi ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...