czwartek, 9 stycznia 2014

Świąteczne wspominki

Przygotowania do Świąt przemknęły mi prawie niezauważenie. W tym roku spędzaliśmy Święta goszcząc się po rodzinie, więc ominął nas ten cały rozgardiasz. Oczywiście popełniłam kilka drobnych wypieków, głównie ze względu na Młodego. Okazuje się, że mój Trzylatek pasjami uwielbia wycinać małe pierniczki czy ciasteczka. Z dekoracją co prawda gorzej, ale to już wzięłam na siebie. 
Poniżej przedstawiam kilka świątecznych zdjęć jakie udało mi się zrobić w tak zwanym międzyczasie.

Pierwsza próba dekoracji, lukier i kolorowe pisaki. Efekty domorosłe, ale jak na pierwszy raz jestem zadowolona. Ta partia została przeznaczona na prezenty dla Przedszkolanek



Pierniczki wykonane z przepisu na Piernik Staropolski (dojrzewający) z bloga MojeWypieki. Gorąco polecam ten przepis, bo zarówno małe, nadziewane pierniczki, jak i pełnowymiarowy piernik były strzałem w 10
Chwila relaksu z gorącą czekoladą :) Jako kobieta w ciąży pozwalam sobie na takie przyjemności :)








Klasyka 




Tym razem piernik, tylko mały kawałek został przeznaczony do natychmiastowej konsumpcji, reszta ciasta została rozdana jako prezenty świąteczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...